söndag 26 maj 2013

20 Frågor


Saker du inte kan lämna huset utan?
Min iPhone, har nog oftast med mycket men det varierar vad det är
Favorit smink märke?
Vet inte, ingen speciell
Älsklings blomma?
Kans
ke tulpan

Favorit klädbutik?
Där jag hittar något kul/ snyggt, ingen direkt favorit
Favorit parfym?
Jag gillade min förra parfym so pink från Gap väldigt mycket med nu har jag två stycken om jag använder mycket och det är Mango Body mist från The Body Shop och Pumas Animagical

Högklackat/ platta skobotten?
Kan inte välja, gillar högklackat väldigt mycket men det är också rätt problematiskt ibland...
Har du goda vitsord?
Det skulle jag nog säga
Favorit färger?
Pink
Dricker du energidricka?
Nej
Dricker du juice?
Ja, på morgonen
Gillar du att simma?
Vattendjur på sommaren
Äter du franska potäter med gaffel?
Om jag skall vara sofistikerad, annars inte

Favorit fuktighetskräm?
Niveas daily 
Vill du gifta dig någon gång?
Jag ska ha prinsessbröllop
Blir du sur lätt?
Tyvärr...
Gillar du ghost hunting?
Har ingen erfarenhet
Har du fobier?
Ormar
Biter du på naglarna?
Ibland lite, har minskat väldigt mycket
Har du haft någon nära döden upplevelse?
Nej inte personligen
Dricker du kaffe?
Nej, vaniljcappucino med mycket socker och mjölk är gott

<3 : Madde

4 kommentarer:

  1. Varför är högklackade skor problematiska?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blir så mycket längre och jag är redan normalt rätt lång i mina kompiskretsar och så får man nog ont i fötterna om man vandrar omkring hela dagen med högklackat :)

      Radera
  2. Hur lång är du? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 170cm ungefär, men min pojkvän t.ex. är redan normalt typ 2cm kortare än jag :)

      Radera