fredag 17 maj 2013

TGIF

Jag är så trött. Helt otrolig stressig vecka och har inte gjort annat än sprungit från ställe till ställe och där emellan försökt plugga en del. Matematikprovet idag gick ändå inte så bra som jag ville men vi får se... Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder från Danmark, har inte hunnit med det ännu. Men här har ni!

//Olen niin väsynyt. Sairaan kiireinen viikko, en ole tehnyt mitään muuta kuin juossut paikasta paikkaan ja siinä välissä yrittänyt lukea. Matematiikankoe tänään ei kuitenkaan mennyt niin hyvin kuin toivon mutta saa nähdä... Mutta nyt laitan kuva Tanskasta, en ole ehtinyt vielä. Mutta tässä!//


Ett poäng med ny glassmak

Ett poäng för nöjesparkåk

Ett poäng för att äta sockervadd




 Ser ni segelbåten?



Pizza med sniglar

 Snygga pelare eller hur



Ariel
Gör ett skillt inlägg från zoo <3 : Madde

5 kommentarer:

  1. Vad för sorts glass? :)

    SvaraRadera
  2. Jätte fina bilder! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj TACK! jag blir alltid så glad av att höra det, för fotografering och bilder är en så stor del av mig :)

      Radera