söndag 26 maj 2013

5 skoldagar och jag har ett prov!

Usch orkar verkligen inte läsa. Finska essäprov var det visst. Har nu läst igenom det en gång och sedan pånytt och skrivit anteckningar. Men jag väntar helt otroligt mycket på morgondagen. Kan ni fatta, sedan har jag klarat alla prov på gymnasiets första år men det är inte det viktigaste. Jag ska ju träffa Redrama och Skavlan. Fixar antagligen autograf och får ett poäng, vilket jag redan skulle kunna få av att ha träffat Satin Circus, men hellre Redrama nog. Jag har en fråga till er, snälla svara i kommentarsfältet skulle vara så kul. Vill ni att jag ska göra en video där jag:

  1. Visar mitt rum
  2. Visar min nagelhörna och alla mina nagellack
  3. Någon annan video
Snälla svara och berätta vad ni vill ha och se, är sugen på att göra detta.

//Hyi en jaksa lukea. Suomen esseekoe. Olen lukenut läpi kerran ja sitten toisen kerran ja tehnyt muistiinpanoja. Mutta odotan huomispäivää. Voitteko tajuta, sitten olen kirjoittanut lukion ensimmäisen luokan viimeisen kokeen, mutta se ei ole tärkeintä. Saanhan nähdä Radraman ja Skavlanin. Saan varmaan nimmarin ja yhden pisteen, minkä jo saisi siitä että tapasin Satin Circuksen, mutta mielummin Redrama. Minulla on teille kysymys, olkaa kilttejä ja vastatkaa kommentilla, olisi niin hauskaa. Halutteko että teen videon jossa:

  1. Näytä huoneeni
  2. Näytä kynsikulmani ja kaikki kynsilakkani
  3. Jonkun muun videon
Olkaa kilttejä ja vastatkaa mitä haluate nähdä, haluan tehdä tämän.//


Gulligt jag vet <3 : Madde

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Men vad i allternativ 3 i så fall? :D

      Radera
  2. Kommer jag ihåg fel eller hade du något videoklipp av någon dans? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo av vår bikinidans, jag har fått den, men jag vet inte min dator ville inte sammarbeta men jag kan ännu försöka lägga upp den :)

      Radera
  3. Oj va pupsi du e på övre bilden <3 o den nedre e ba söt xd Puss o smek ditt gulle :*

    SvaraRadera