onsdag 22 maj 2013

I´ll be redy

Oj ni vet inte hur skönt det är nu. Ligga på min säng, precis som två senaste dagarna. Men det är annorlunda, jag kan med gott samvete slappa och kolla på Gossip Girl. Kan ni fatta att jag, JAG har börjat följa en Tv serie, och dessutom Gossip Girl? Inte jag i alla fall, jag är ju den som är helt ute och cyklar i Tv serie och filmvärlden. Har inte sett en enda film som folk pratar om och följer inga serier som vännerna följer. Okej jag vet att ingen längre följer Gossip Girl men nu har jag börjat kolla igenom dem, och jag är fast.

//Ette tiedä miten ihanaa on nyt. Makaa sängylläni, niin kun maanantai ja tiistai. Mutta ei ole sama asia, voin hyvällä omatunnolla löhöillä ja katsoa Gossip Girliä. Voitteko tajuta että minä, MINÄ olen alkanut seurata TV sarjaa, ja Gossip Girliä? Minä en ainakaan voi, minähän olen ihan ulkona elokuva ja Tv sarjamaailmassa. En ole nähnyt mitään elokuvia mistä ihmiset puhuvat ja en suraa mitään sarjoja mitä kaverit seuraavat. Okei tiedän että kukaan ei enää seuraa Gossip Girliä mutta nyt olen aloittanut sen katsomisen, ja olen koukussa.//

Imorgon då vi börjar klockan ett kommer min sötnos Vive hit till Grani på morgonen, och så ska vi laga american pancakes och äta dem med nutella <3. Vi har inte gjort något tillsammans på länge, okej ÅsÅm Eurovisin Night men bara vi två. Ska bli så kul, vi kan seriöst prata i timmar och jag älskar att ha den tjejen att dela allt med.

//Huomenna kun koulu alkaa yhdeltä Vive tulee tänne Kauniaisiin aamulla, ja sitten tehdään american pancakes ja syödään niitä nutellan kanssa <3. Emme ole tehneet mitään yhdessä pitkään aikaan, okei ÅsÅm Eurovision Night mutta ei kahdestan. Siitä tulee hauskaa, voidaan oikeasti puhua tunteja ja rakastan sitä että minulla on tämä tyttö jonka kanssa voin puhua kaikesta.//


<3 : Madde

3 kommentarer: