lördag 11 maj 2013

My 2012

Har du under 2012
Gråtit?
Jo
Skrattat?
JADÅ!
Sovit i tält?
Daa, jag är scout...
Sovit under bar himmel?
Inte avsiktligt men nog delvis i alla fall.
Varit på nöjesfält?
Jepp, ingen sommar utan
Varit i en annan stad?
Jag är i en annan stad varje dag
Bott hemma?
Hela tiden

//Oletko vuoden 2012 aikana
Itkenyt?
Jo
Nauranut?
KYLLÄ!
Nukkunut teltassa?
Daa, olen partiolainen...
Nukkunut paljaan taivaan alla?
Ei ainakaan tarkoituksella mutta kyllä osittain ainakin
Ollut huvipuistossa?
Kyllä, ei kesää ilman huvipuistoa
Ollut toisessa kaupungissa?
Olen toisessa kaupungissa joka päivä
Asunut kotona?
Koko aian//

Vännerna
Har en vän sökt tröst hos dig?
Jo, jag är en sådan många söker tröst hos
Har du sökt tröst hos en vän?
Vet inte hur många gånger!
Har du sovit över hos en vän?
Älska sleepowers!
Har du varit kär i en vän?
Det har jag ju nog
Har du fått mer än fem nya vänner?
JAPP! Börjat i Lärkan juh!

//Ystävät
Onko ystävä hakenut lohdutusta sinulta?
Joo, olen sellainen joka lohduttaa paljon
Oletko hakenut lohdutusta ystävältä?
En tiedä kuinka monta kertaa!
Oletko ollut kaverilla yökylässä?
Rakastan sleepowersia!
Oletko ollut rakastunut ystävään?
Kyllä olen
Oletko saanut enemmän kuin viisi uutta kaveriä?
JOO! Aloitinhan Lärkanissa!//

Denna månad har du?
Varit kär?
Mmm
Kysst någon?
Jo
Pussat någon?
Ja
Kramat någon?
Jepp
Skrattat?
JAAAA
Gråtit?
Jo
Varit glad?
JODÅ!
Varit ledsen?
Det också

//Tänä kuukautena olen?
Ollut rakastunut?
Mmm
Suudellut jotakuta?
Joo
Pussanut jotakuta?
Jo
Halanut jotakuta?
Jepp
Nauranut?
JOOO
Itkenyt?
Joo
Ollut iloinen?
KYLLÄ!
Ollut surullinen?
Sitäkin//

Senast?
När grät du senast?
Inte många dagar sedan
När skrattade du senast?
IDAG!
När duschade du senast?
Igår kväll
När lyssnade du på musik senast?
När jag gick hem från tåget
Vem kramade du senast?
Min syster Natte
Med vem pratade du i telefon senast?
Juntti och Kumppis
Senaste SMS?
Provet över :) Hoppas du får en skön eftermiddag? Far du idag på bädis? :Dpuss (från mamma)

//Viimein
Milloin itkit viimeksi?
Ei kauan sitten
Milloin nauroit viimeiseksi?
TÄNÄÄN!
Milloin olit viimeksi suihkussa?
Eilen illalla
Milloin kuuntelit viimeksi musiikkia?
Kun kävelin kotiin junalta
Ketä halasit viimeksi?
Siskoani Nattea
Kenen kanssa puhuit viimeksi puhelimessä?
Juntin ja Kumppiksen kanssa
Viimeinen tekstiviesti?
Koe yli :) Toivottavasti saat hyvän iltapäivän? Lähdetkö pelaamaan sulkkista? :Dpusu (äidiltä)

DU
Namn
Mette
Ålder 
16
Födelsedag 
10.5
Tycker du om någon just nu?
Jo
Samlar du på något?
Inte något ordentligt
Gröna/röda äpplen?
RÖDA
Vem ringer jag när jag är arg eller ledsen?
Juntti skulle jag säga
När vaknade jag idag?
6:45
Hur svarar du i telefonen?
Hej
Kvällens planer?
Läsa
Morgondagens planer?
Journalist kurs
Vad vill jag bli när jag blir stor?
Journalist
Är du bra på att laga mat?
NEJ!
Är du vig?
Nej
Gillar du att dansa?
Jo
Var vill du bo i framtiden?
I Finland eller Sverige
Tycker du det är okej att gråta?
Ja det är det!
Favoritårstid?
Sommar!
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Skrika
Tycker du det är viktigt med märkeskläder?
Nej, bara du själv trivs i vad du har på dig
Vill du gifta dig i framtiden?
Jepp, och ha prinsessbröllop
Vill du ha barn?
Tror nog det
Solar du ofta?
Försöker men tycker det är så himla tråkigt...
Ögonfärg?
Brun
Hårfärg?
Mörkbrun
Beroende av något?
Min iPhone :P
Bäddar du sängen?
Ja, mamma tvingar mig
Senaste du sade?
Hittar man ideala gaslagen i MAOL?
Saknar du någon?
JAA!

SINÄ
Nimi
Mette
Ikä
16
Syntymäpäivä
10.5
Pidätko jostakin juuri nyt?
Joo
Keräätkö jotain?
En mitään kunnolla
Vihreitä/punaisia omenia?
Punaisia!
Kenelle soitat kun olet vihainen tai surullinen?
Juntille sanoisin
Milloin heräsit tänään?
6:45
Miten vastaat puhelimeen?
Hej
Illan suunnitelmat?
Lukeminen
Huomispäivän suunnitelmat?
Toimittaja kurssi
Tuleva ammatti?
Toimittaja
Oletko hyvä tekemään ruokaa?
EN!
Oletko notkea?
En
Pidätkö tanssimisesta?
Kyllä
Missä haluat asua tulevaisuudessa?
Suomessa tai Ruotsissa
Onko sinun mielestä itkeminen okei?
Tottakai!
Lempivuodenaika?
Kesä!
Mitätekiset jos voittaisit miljoonan?
Huutaisin
Onko merkkivaatteet tärkeitä?
Ei, tärkeintä on että viihdyt vaatteissasi
Haluatko mennä tulevaisuudessa naimisiin?
Joo, ja haluan prinsessahäät!
Haluatko lapsia?
Kyllä varmaan
Otatko usein aurinkoa?
Yritän mutta se on mielestäni niin tylsää...
Silmin väri?
Ruskeat
Hiusten väri?
Tummanruskeat
Oletko riipuvainen johonkin?
Iphone :P
Petaatko sänkysi?
Joo, äiti pakottaa
Mitä sanoit viimeksi?
Löytyykö tämä MAOLista?
Onko sinulla ikävä jotakin?
JOO!


<3 : Madde
(Skrivet ett tag sedan så t.ex är jag ju 17)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar