måndag 6 maj 2013

Mitt privatliv!

Om någon inte visste så skriver jag dagbok. Men det är så jobbigt att skriva för hand utan att måsta sitta vid ett skrivbord och det vill man ju inte göra när man skriver dagbok. Så nu har jag gjort något drastiskt och skall börja skriva på datorn. Men det har jag inte kunnat göra förrän jag fått det fixat med en mapp med lösenord. Nu har jag i den mappen sparat ett dokument, och där kan jag bekänna vad som helst och det är bara mitt, på min minnessticka.

//Jos joku ei tietänyt niin kirjoitan päiväkirjaa. Mutta on niin hankalaa kirjoittaa käsin jos ei istu pöydän äärella ja senhän ei halua tehdä kun päiväkirjaa kirjoittaa. Joten nyt olen tehdyt sille jotain ja alan kirjoittaa tietokoneella. Mutta en ole voinut tehdä sitä enne kuin olen saanut kansion jossa on salasana. Nyt olen siihen kansioon tallentanut dokumentin, ja sinne voin nyt kertoa kaikki totuudet, omalle muistitikulleni.//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar