måndag 20 maj 2013

Man måste vara smart för att förstå det

FInskaprov idag, fysik imorgon. Det betyder fysik förberedande idan. Där råkade jag säga till min fysiklärare då han förklarade en grej till mig "Men man måste vara smart för att fatta det", så skrattade han och tyckte att det är ju alltid ett plus. Det är ju bra att han får en ännu mer blondin bild av mig, det har han fått hela kursen och till och med sagt att jag skall växa och fundera så kanske jag förstår det om två år då jag skriver fysik. Nåja jag är absolut inte den dummaste, jag bara frågar och säger vad jag tänker och det ger den bilden.

//Suomenkoe tänään, fysiikka huomenna. Eli fysiikan valmistelutunti tänään. Sillloin sanoin opettajalle kun hän selitti minulle yhtä asiaa "Mutta pitää olla fiksu että tajuaa sen", silloin hän nauroi ja sanoi että se on tietysti plussa. Hyvä että hän saa minusta vielä blondimman kuvan, sen hän on saanut koko kurssin aikana ja jopa sanonut minulla että minun pitää kasvaa ja miettiä niin ehkä ymmärrän sen kahden vuoden päästä kun kirjoitan fysiikan. No en ole tyhmin seilla, kysyn ja sanon vain mitä mietin ja se antaa sen kuvan minusta.//

<3 : Madde

2 kommentarer: