fredag 17 maj 2013

Vi har vart på zoo

Nu mina kära läsare blir det bildbomb. Fotat med älsklingsobjektivet på Köpenhamns zoo.

//Nyt rakkaat ystävät on vuorossa kuvauspommi. Kuvattu lemi objektiivilla Kööpenhaminan zoolla.//
Tapirerna hade något fel och sprang och hoppade, honorna och hanen i burarna brevid varandra och mannen var så anfådd att det riktigt rosslade om det.

Sven och hans vänner

Babian bebisar fanns det många i olika storlekar och såå gulliga

Ungen putsar mamma
Jag vill upp!

Hela lejonfamiljen, gillar speciellt hur ena ungen ligger i pappas famn, ovanligt i djurvärlden


Enorma fjärilar

Lejonman apans unge 

Isbjörnarna som lekte med en stor vattentunna och hade demolerat den riktigt ordentligt

Min kompis

Skön sovställning....

En baby flodhäst news

Gillar!

Emun med sina ungar


Älska objektivet <3 


Tack för posen kungen

RAAWW! en av mina favoritbilder jag någonsin tagit

Nandu, i princip en mindre emu

Men de har öron, så konstiga

 Vem bryr sig om en utter? (en av mina favoritböcker då jag var liten)

Jag är en liten elefant

Gillar närbilden

Stor och liten

Baby King Julien!

Finska kungen

Jag älskar att fota djur! Det blir så otroligt fina bilder av dem, skulle kunna livnära mig på att åka till olika ställen och fota djur. Men ja två veckor för en bild... Har inte tålamodet.
Bättre att ha dom tillgängligt
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar