måndag 27 maj 2013

Ännu ett mål uppnått

Idag var fick jag ju vara som publik på Bettinas talkshow och det var helt otroligt! Gäster var Rakel Ljungel, REDRAMA och Skavlan. Tog autograf av både Skavlan och Redrama och bilder med dem också. Men det bästa av allt var nog Redrama; redan då han var på stora scenen blinkade han med ena ögat åt mig och det blev bara bättre när han sjöng. Då satt jag nämligen alldeles intill och det var som om han bara sjöng till mig tyckte Stina. Och nog måste jag medge att han hela tiden var riktad mot mig och det var inte en och två ögonblinkningar jag fick, lite smalt jag nog när han tittade rakt in i min karema och sjöng att han inte skulle lämna mig ensam i regnet. Efteråt talade vi rätt mycket med honom och han var verkligen hur skön typ som helst!

//Tänään sain olla katsomossa Bettinan talkshowssa ja se oli ihan uskomatonta! Vieraina oli Rakel Ljungel, REDRAMA ja Skavlan. Otin nimmarin Redramalta ja Skavlanilta ja kuvia tietysti. Mutta parasta oli kyllä Redrama; jo kun hän oli isolla lavalla hän iski silmää minulleja siitä tuli vain parempaa kun hän alkoi laulaa. Silloin istuin nimittäin aivan hänen edessään ja oli kuin hän olisi laulanut vain minulle Stinan mielestä. Ja pitää kyllä myöntää että hän koko ajan oli suuntautunut minua päin ja en saanut vain yhden ja tosen silmän iskeyksen, sulin vähän kun hän katsoi souraan minun kameraan ja lauloi että hän ei jättäisi minua yksin sateeseen. Jälkeen puhuttiin aika paljon ja hän oli aivan ihana ihminen!//
'
Kyllis och Skavlan

Och så jag

Med Redrama

Och Cappe

Ett poäng till!








Sjunger för mig

<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Det var verkligen X3Mt roligt att vara med er hos Bettina igår!! Alla gästerna överträffade förväntningarna, men Redrama toppade ju allt! ;)
    Tack Mette för att du är lika ivrig på nya upptåg som jag...
    -MQ-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv, det var hur kul som helst och tack för att jag fick kma med! :)

      Radera