söndag 12 maj 2013

Random facts about me

Om jag skulle skönhetsoperera en grej på mig skulle det vara mina öron! Har så väldigt konstiga och stora öron att jag verkligen skäms...
//Jos tekisin jonkun kauneusleikkauksen se olisi korvieni leikkaus! Minulla on niin oudot korvat, jotka sen lisäksi vielä on isot, ne nolottaa minua...//

Jag är livrädd för Karlson på taket! Jag vet inte varför men jag har påriktigt något trauma för honom och trots att alla andra älskar honom kan jag nätt och jämt se en bild av eller tala om honom utan att jag blir jätte rädd och fylls av obehag.
//Pelkään Katto-Kassista ihan järkyttävän paljon! En tiedä miksi mutta minulla on oikeasti joku traumä hänestä ja vaikka kaikki muut rakastavat häntä voin juuri ja juuri nähdä kuvan tai puhua hänestä ilman että minua pelottaa tosi paljon ja tulee semmoinen epämukava fiilis.//

Då någon frågar mig om jag lekte med dockor eller småbilar då jag var liten kan jag inte svara någondera. Jag lekte nämligen bara med djur, små plastdjur i alla storlekar och allt från isbjörnar till hundar och lamm.
//Kun joku kysyy jos pienenä leikin nukeilla tai pikkuautoilla en voi vastata kumpaakaan. Sillä minä leikin ainoastaan eläimillä, muovieläimiä kaikissa kokoissa ja kaikkea jääkarhun ja koiran ja lampaan välillä.//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar