onsdag 29 november 2017

Materchef Porkala

Under veckoslutet hade vi vår höstförläggning. Temat i år var Masterchef och det lite speciella var att det var en individuell tävling, precis som i riktiga Masterchef. Det var tävlingar i lag, i par och individuellt och för varje tävling fick varje person i det vinnande laget en pins, den som hade flest pinser i slutet på förläggningen vann. Temat var roligt och flera av programpassen fungerade väldigt bra både ur deltager- och ledarperspektiv. Så ja speciellt för scouterna tror jag att det var ett toppenveckoslut.

Och samtidigt som jag försökte hålla program så bra som möjligt uppdaterade jag på sociala medier både för kårens och förbundets del. Den här bilden publicerade jag först men tog sedan en bättre reflexbild på alla barnen med sina reflexvästar. Sparade i stället den här åt mig själv för den var så gullig.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar