söndag 5 november 2017

Årets läsutmaning avklarad!

Det är två månader kvar av året och jag har redan läst 30 böcker i år! Det var alltså mitt mål att läsa 30 böcker i år och det är tredje året i rad som jag har samma mål, och de båda tidigare åren har jag inte kunnat uppnå det. Och nu som sagt med ännu två månader kvar av året. I början av året gick det riktigt trögt men under våren började det flyta på och jag måste nog säga att förtjänsten till varför jag klarade av utmaningen är e-böckernas. Dessa 30 böcker har jag alltså läst och inte räknat med böckerna jag lyssnat på som ljudbok. Men utan prenumerationer på Nextory och BookBeat tror jag inte att jag hade läst nära på så här mycket. Så här är listan på de 30 böckerna jag har läst hittills i år och som gjorde att jag klarade min utmaning.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar