tisdag 7 november 2017

150cm

Nu tänkte jag då visa några av bilderna jag tog på Helsinki International Horse Show ur 150cm klassen på fredagen där. Sista klassen orkade jag helt enkelt inte fotografera eftersom jag mest ville följa med den spännande tidshoppningen på 140cm. Men jag tycker ändå att jag lyckades knäppa några lyckade bilder från den här klassen.

En vit häst vid Finland 100 hindret, ganska snygg placering.


Jag måste bara säga att så söt häst! Alltså jag menar, en skäck med gråa fläckar. Aldrig sett någonting liknande förr och så gulligt!

















Så härligt att vara där igen efter en paus på två år. Det är verkligen så härlig stämning på evenemanget och jag kan ju säga att min längtan efter att rida och vara med hästar inte minskat precis.
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar