lördag 4 november 2017

Dressyr Grand Prix och Amateur Tour

För två veckor sedan var jag ju på Helsinki International Horse Show med Louise, som hade fixat biljetter till halva priset åt oss. Och jag hade ju kameran med och knäppte en hel del bilder, och inte före nu har jag haft tid att redigera dem. Så nu då jag har kollat igenom dem har jag tänkt att det blir två inlägg från HIHS. Mest för att jag tycker om hästar och älskar bilder på dem. I det här första inlägget visar jag bilder från Dressyrens Grand Prix, som föreställningen vi var på inleddes med och sedan Amateur Tour finalen. Jag har inte jättemycket bilder från dressyren eftersom vi bara såg två ekipage och sedan gick och kollade i butikerna. Och i Amateur Touren var det inte jättemånga starter så därför lade jag ihop dessa två i ett inlägg. I det andra inlägget tänkte jag sedan visa bilder från den internationella hoppningen på 150cm.










Ulrika Hämäläinen som red sin Gulliver till vinst i Amateur klassen. Jag tycker det var roligt att se då jag för ett drygt år sedan då jag gjorde min praktik på Västis intervjuade jag henne då hon tävlade i Sea Horse Week och är från Hangö. Och mycket har hon utvecklats sedan dess för hon är inte speciellt gammal och då deltog hon i en tävling där alla felfria fick rosett och nu tävlar hon redan i HIHS och vinner.


Luoise älskade alla skimrar medan jag så många gånger suckade "Men gud vad söt" då det var en liten ljus fux som var inne på banan.







<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar