torsdag 19 juni 2014

Tja

Hejssan, vet ni vad? Imorgon är det midsommar. Vad har ni för planer? Själv ska jag ut och segla med mina fina killar. På tal om att segla, igår var et kvällsseglats och gissa vem som skeppade vårt älskade badkar? Javisst var det jag, Kumppis var och övervakade och det var nog bra, jag har på känn att jag aldrig riktigt kommer att lära mig. Eller det är samma sak varje år, jag är helt borta i början av sommaren men sedan då jag seglar mycket hela sommaren går det finfint i slutet. Och då är det inte så mycket segling kvar och sedan börjar allt från början igen.


Igår kväll då jag gick och lade mig hade jag en enorm fluga i mitt rum som flög omkring. Och gud vad störande det var, dessutom ville den sova med mig, gång på gång kröp den in under mig dyna, och jag vet det är ganska äckligt. Till slut drämde jag till den med en dyna så att den blev yr och sedan dödade jag den. Kände bara för att dela med mig av mina nattliga flugäventyr.


Nästa gång jag är hemma så där ordentligt efter idag har jag körlektion tre dagar i rad och sedan körprov, och nu ska det väl gå. Men jag önskar för allt i hela världen att jag inte får samma inspektör, han var inte speciellt trevlig om vi säger så.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar