fredag 20 juni 2014

Kläder jag har som min pojkvän dissar

Jag har kläder som jag gillar, som är sköna, som jag tycker att är snygga och så vidare. Alltid faller dessa kläder tyvärr inte min pojkvän i smaken och kommentarer som "Vad har du på dig?" "vad är det där för något?" och "Varför ser du ut så där?" har jag fått höra ett antal gånger. Jag skrattar självklart åt det men tänkte ändå göra ett inlägg om det, så kommentera om ni håller med honom eller och ni förstår mig då jag använder plaggen.

Den här skjortan har blivit döpt till bondeskjortan, enligt Juntti ser jag ut som en bonde i den. Men den är så skön att inget får mig att sluta använda den.

EN morgon hade jag på den här då jag väckte honom, reaktionen var "Varför ser du ut som anden i flaskan?" och sedan fortsatte han sova...

Mina älskade partybyxor går inte riktigt hem i Jonathan smak

Och de här skorna går ju i samma toner så de är inte heller speciellt uppskattade, men oj vad jag älskar de här skorna!

Gör kanske i fortsättningen fler sådana här inlägg och det dyker upp fler klädesplagg han inte gillar, vilket det garanterat gör. Vill ni ha fler sådana här inlägg? Kommentera!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar