söndag 1 juni 2014

Min brunch

Min 18-års dag firade vi med brunch för släkt och familjebekanta. Det var så lyckat, vet inte när jag senast skulle ha haft en så trevlig och lyckad släktgrej, jag manar inte som det låter att det alltid är så dåligt men idag överträffade det sig verkligen. God mat, härliga glada människor och så mamma som höll ett så fint tal åt mig, om mig. Efter talet måste båda mina systrar halvspringa gråtande till toaletten där de sedan brast i skratt då de märkte att de var där båda två. Nej men det var bara lite humor i det, så fint tal om alla mina egenskaper och var jag har gått igenom. Hon är fin min mamma och jag är stolt över henne, och flera personer kom fram efteråt och sade att hon beskrev mig så mitt i prick och det är jag glad över för hon beskrev mig precis sådan som jag vill vara och om det stämmer är det ju kanon. 

Mycket bilder togs inte, men de som togs var alla kuliga enligt mig, som den här oskarpa då vi förberedde på morgonen, ingen ser bra ut och bilden ä inte ens bra kvalitet men på något sätt gillar jag

Jag med min kusins systers dotter (nej min kusins syster är inte min kusin, det är hennes halvsyster) Jade, typ världens sötaste lilla 8-åring. 8 och 18 år, men hon fyller 9 på hösten så bara 9 års åldersskillnad.


Och sedan kom även min kära momi med på bild

Den här gillar jag så mycket, jag som kollar i kameran och poserar och de två på mina sidor som kollar på varandra!

Och så den här som togs ikväll då jag som hela dagen efter festen åt rester, en lagad "o-shit-busted"-bild och jag ser ju hemsk ut men som sagt något i den gillar jag

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar