torsdag 12 juni 2014

Ord efter ord

Jag är inte så där jätte motiverad till att blogga just nu. Och orsaken ligger egentligen i min dator. Den har nu bestämt sig för att nu orkar den inte längre med att jag inte sköter om den. Mina bilder alltså, den gillar inte att jag har så mycket bilder. Så nu, bara jag kommer hem, även från seglatsen det här veckoslutet så blir nästa veckas projekt att flytta över alla bilder till hårdskivan. Från hårdskivan tänker jag ännu ta dem till min gamla stationära dator och sedan raderar jag dem från min söta lilla Mac. Och sedan bestämmer jag en dejt med någon som kan hjälpa mig med att få ett iPhoto bibliotek sparat på hårdskivan så att jag kan öppna dem där trots att de finns på hårdskivan. Jag vet nämligen att det gå men har inte fått det att fungera. Ta det lugnt min dator, snart ska du se att du mår bra igen. Tills dess får ni ha tålamod med bilderna, och tro mig jag är mer frustrerad än ni eftersom jag vet vilka bilder som för tillfället finns på min kamera och som jag vill ladda upp på bloggen...


Vill man fotografera måste man sköta om bilderna tror jag...
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar