torsdag 5 juni 2014

Smiiiiink

Idag tog jag mig till Sello, min lilla deppade rädda ödla skulle ha mat. Och förresten ett sidospår, kom idag på vad hon är rädd för! De tre syrsor gjorda av typ vass som jag fick i Cuba och satte som dekorationer. Jag har sett att hon inte varit riktigt sig själv men idag såg jag första gången då hon skräckslaget kollade in en av dem med svansen viftande och pulsen i skyarna. Och hon har haft dem i ett halv år! Och jag har undrat varför hon fällt omkull dem...

I alla fall så passade jag på att ta en sväng in till Stockmann Beauty för att shoppa lite för pengarna på ett presentkort jag fick i födelsedagspresent. Detta fick jag med mig hem:

Ett solpuder, ett toplack (har problem med att hitta ett bra så tänkte att eftersom jag har presentkort kanske jag kan testa en lite dyrare om det skulle vara bra) och en puderborste
.
Har testar solpudret, verkar riktigt bra och passar min färg, det är lite mörkare men i alla fall nu är även min hudton lite brunare, det är sommar!

Testat toplacket lite, inte helt perfekt men verkar bättre än de jag har, jag tror att det i alla fall blir lättare att inte få färgerna att spridas ut

Och borsten kan jag ännu inte säga så mycket om men jag tror att den är ganska basic bra

Puss <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar