torsdag 5 juni 2014

Det här med att köra bil

Idag hade jag näst sista körlektionen före körprovet. Alltså shit det är imorgon! Vi körde ett testprov, så att läraren lekte körkontrollant och sedan fick jag feedback. Och ja, han sade nog att det antagligen skulle ha varit igenom, lite på gränsen nog. Jag måste kolla mer efter lättrafiken och sådant. Och nu då jag vet exakt vad jag måste koncentrera mig på så kommer jag antagligen att göra det men i ändå är jag så nervös. Jag vet att det är en halvtimme bara jag ska köra, jag ska ta det lugnt som alltid och jag ska hålla låg hastighet, det har ingen skillnad om det går för sakta. Jag kanske tycker att det är tråkigt då men då hinner jag märka allt plus att vi inte hinner så långt och tiden går snabbare. Kan ni alla kära läsare nu önska mig lycka till och vid klockan 8 i morgon korsar ni tårna för min skull. Jag måste göra det och klara det själv men sänd era lyckönskningar till mig ändå.

Den enda bilden på en bil jag har, på en gocart bil

<3 : Madde

4 kommentarer: