måndag 2 juni 2014

Första dagen på sommarlovet = skola

Idag började sommarlovet. Det började med väckning 6:30 och så styred vi mot Hangö. Jag ska nämligen i år igen gå på sommaruni och läsa engelska inför skrivningarna. Suck vad tungt det var, kunde inte alls koncentrera mig. Som tur är det bara tre timmar per dag men ändå. Sedan kom vi hem igen, för idag fyller Eva år och vi ska äta på Vapiano med tjejerna. Och ja, imorogn körlektion klockan 7 på morgonen, jag hoppas verkligen att jag har det där kortet på fredagen...


<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. 3 timmar? tänk sen på 11hs prepkursdagar med 3h prov o sen 4h räkneövningar o 4h föreläsning! Du har de nog så svårt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju skillnad, eftersom jag i alla fall tänkt gå prepkurs till något jag vill studera och då gillar jag ju det alltså gillar jag det jag lär mig och då går det genast mycket lättare :) problemet är att engelska är typ det ämne jag gillar minst :)

      Radera