tisdag 17 juni 2014

New in

Jag vet att jag har varit borta. Och inget mera tjat om det tack! Jag känner bara att om jag känner för att ta en paus på några dagar så får jag visst göra det. Okej så om det är utträtt så kan vi väl gå till något roligare. Jag var och shoppade med mamma igår. Fick några riktigt härliga grejer.

Denna top är lite genomskinlig men det gör inget och jag gillar verkligen mönstret 


Och den här tröjan. Jag lämnade på den efter att ha fotograferat för gud vad mysig den är!

Och det inköpet jag gillar mest! Nu har jag verkligen ett par gyllene skor, så undra inte om jag börjar sjunga lite diggiloo diggiley om ni ser mig g på stan

Inte nog med att de är guld, de har diamanter också!

Inte den bästa kvaliteten men jag älskar dem, och dessutom är de enormt sköna och mjuka och fluffiga

Jag tror att jag är tillbaka som vanligt, men ja, jag åker ju ut på havet sedan, men tror att jag försöker göra en del tidsinställda. Men kan ni kommentera om ni vill ha tidsinställda, för det känns lite tråkigt att förbereda och sätta ner massa tid på det om ingen sedan läser...

<3 : Madde

1 kommentar: