söndag 1 juni 2014

De sista presenterna tror jag

Idag firade vi då min födelsedag med släkten och familjebekanta (mer antagligen ännu i kväll) och jag tänkte i alla fall först visa vad jag fick av dem, för visst fick jag en hel del väldigt fina presenter.

En biografi om Tove Jansson, så fint, vem älskar inte Mumin?

Typ världens sötaste hjärta som nu hänger på min dörr

Ett halsband med berlock...

...Vem vill att jag ska bära dennas bild där i?

En superfin blyertspenna från parker, blivande journalist ni vet...

Det finaste och unikaste snapsglas jag sett, nu kan jag dricka shots ut mitt eget lilla glas

Motivet är nämligen en prinsesskrona

Och en liten scoutlilja fanns med där också

6 stycken rödvins och 6 stycken vittvinsglas, tack världens bästa morbror


En Longchamp handväska och en pink skarf

Tack alla mina fina släktingar och nära vänner <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar