måndag 9 juni 2014

Mythos

Veckoslutet tillbringades i Ingå. Scoutläger för Vargungarna. Vädret var något vi inte blev vänner med, eller kanske vänner men inte vänner som förstod varandra. Aldrig visste man om man skulle ha shorts eller långärmat, och kläderna byttes så många gånger om dagen att jag tappade räkningen. Lyckat var det i alla fall och barnen gillade det, även om allt det vanliga med hemlängtan och sådant så klart fanns med. Och igår kväll somnade jag nog gott, det är väldigt intensivt med barnen. Man är med dem hela tiden och nätter på fem timmar gör inte saken bättre. Mitt ansvar med olympiaden gick fint det också, även om det tog lite mindre tid än förväntat. Men det berodde på att alla punkter inte höll 10 minuter per grupp men det gjorde inte så mycket sist och slutligen.

Jag hade kameran med. Tog jag en enda bild? Nej. Tog någon annan bilder med min kamera? Jo några en gång. Vargungarna ute på spårning och vi som redan hållit våra kontroller har lite fritid. Som tur sken solen väldigt mycket då så det blev solning och lekande med volleyboll som gällde

Världens snyggaste kock eller vad då? Tyvärr hade han inte det förkläde han fått av mig... Han brukar glömma det trots att han ofta står i köket


Rasse och jag försökte otaliga gånger ta samma boll, inte med så stor framgång






Den andra av tre snygga kockar

Lyckat veckoslut kan jag säga nu efter 10 timmar sömn!
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar