lördag 3 maj 2014

Varför blogger?

Blogger har ändrat. Till något sämre enligt mig. När jag nu befinner mig i till exempel "Alla inlägg" är det nämligen omöjligt att direkt gå till att skriva ett inlägg, som jag alltid gjorde förr. För den knappen har de tagit bort. Sjukt störande eftersom jag alltid brukar kolla statistiken, kolla kommentarerna och sedan gå och skriva ett inlägg. Men nu går det inte längre, nu måste jag där emellan gå tillbaka till startsidan och sedan därifrån. I-lands problem jag vet, men det stör mig så låt mig ha problemet.

Supersöta vänner <3

I kväll är jag ensam och ska kolla på inför Eurovision. En annan sjuk grej, Eurovisionen i år är på min födelsedag! Den är aldrig så här tidig och så kan man bara inte göra. Jag kommer ju inte att kolla, så kan man inte göra på sin 18-års dag så det blir första gången på många år jag inte ser finalen. Konstigt.

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar