måndag 12 maj 2014

Majbarnens middag

Idag hade vi vår traditionella middag för de fyra i vår familj som fyller år samma vecka i maj. Tog inga bilder där men här har ni bilder på vad jag fick för presenter.

Av Natte och Battan och Chillen en "turist-outfit", en skarv med dödskallar, en väska med papegojor och solglasögon med blommor

Och sedan dessa sommarskor, alldeles underbara, och ja syrran visst passar de!


Och så sist den här lilla pinkiga väskan

Av Ana och Pete en ljusröd flaska

Den här väskan, skitsnygg och jag funderar på att ha den som skolväska, eller i alla fall variera med min ryggsäck

Och så ett sådant här bokmärke, som jag genast placerade i "Fyllo-boken" (Camilla har döpt boken jag fick av henne till det)

Av Sandra och Nisse en fin liten iittala ask med ett litet påskägg i

Nu säger Prinsessan godnatt <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar