tisdag 27 maj 2014

Äntligen är det slut

Den här dagen har jag längtat efter! Sista provet för tvåan ska skrivas om två timmar. Matematiken känns som om den sitter, hoppas det inte blir några negativa överraskningar som förra gången. Dessutom får jag skjuts till skolan av Vive, shit vad jag längtar efter att också kunna köra iväg själv. Men om allt går bra ska jag kunna det om en och en halv vecka...


Och nu är det sommar, jag tänker börja träna med NTC igen. Körde ett 15min muskelpass som en känd dansare gjort och visst var det jobbigt men jag känner mig så duktig. Det har kommit en ny funktion till appen, man kan göra en individuell 4 veckors plan. Idag startar min plan, får se hur bra jag lyckas hålla den, för om det går fler dagar emellan än det ska enligt planen raderas träningen och det står och ser fult ut att jag inte gjort den.


Annars då? Det har varit så varmt i över en vecka och jag har måsta läsa på prov varje dag. Och vad händer då proven är över och jag skulle kunna göra vad som helst (sola, läsa, fota ute, träna ute...)? Jo det ska bli under 10 grader varmt. Väderguden vill helt tydligt inte att gymnasieelevver ska få njuta av vädret.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar