söndag 18 maj 2014

Tjejmiddag

Så här såg det ut då jag hade dukat och väntade in gästerna, mina tjejkompisar

Så här såg min outfit ut, årets första uteposebilder!

Och så ska man fjanta sig

Och kronan skulle visas

Och så gjorde jag bål, den blev god och det var perfekt mängd! Duktiga jag!

Apelsin, karambola och två skivor lime

Även tjejerna skulle poses ute, här är bara några, men bilder på fler finns på andras kameror/ telefoner

Förrätt

Vi har precis satt oss

Ja det var en väldigt lyckad kväll. Finaste tjejerna, vi skrattade, vi grät (på riktigt alltså), skvallrade och allt det där. Sofia höll ett superduper fint tal åt mig och sedan blev Anni inspirerad och talade hon med, om Friggesby minnen och Mister Vin. Alla gillade min mat och allt var bara superkul!

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar