söndag 25 maj 2014

Alltså jag orkar itne bry mig

Det är liksom nu det verkligen tar emot. Jag har ännu två prov, vilket betyder att i övermorgon kan behöver jag inte längre tänka på skolan på typ 11 veckor, bortsett från att läsa till studentskrivningarna hela sommaren... Men ja nu är det bara så jobbigt att det är söndag, och jag på något sätt måste få något av 1900-talets historia att fastna i huvudet. Ärligt talat är det säkert den kursen genom alla tider jag har satsat minst på, jag har helt enkelt haft för mycket andra viktiga ämnen och så är mitt intresse ju inte riktigt på topp. Och egentligen vill jag ju bara hänga ute i solen och typ fotografera eller läsa eller sådant stuff. Och ja jag vet att jag kan gå ut i solen och läsa, det ska jag göra också men i alla fall. Så om ni ville veta så känns det väldigt jobbigt att plugga idag.

Varför gillar jag den här bilden? <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar