fredag 30 maj 2014

Just living my princess life

Hejssan igen från typ världens sämsta bloggare. Acceptera att jag gör en massa, och sedan är jag så trött att jag bara måste sova och äta. Jag har seglat. En gång, vi ställde in VUnas dagsseglats på grund av ösregn, var inte alltför ledsen om jag ska vara ärlig... Igår fixades det hos Juntti hela dagen för idag har min kokosnöt (hittade just på det eftersom jag använt ordet sötnöt mycket på sistone) färdig, och just nu sitter jag faktiskt i klänning och skriver för vi ska och gratta honom.


Hade även ridlektion igår. Och jaa, suck... För det första, Gallis har annars också problem med att vara väldigt stel och måsta värma upp länge och så vidare. Och för det andra, en plötslig temperaturförändrin med 10 grader kallare gör det inte bättre. Stackarn var så stel och han lyssnade inte alls, var riktigt arg på att han vägrade ta emot förhållningar och skänkar men fick förklaringen i att han är känslig mot den här temperaturförändringen. Men inte det bästa sättet att avsluta en termin på...


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar