lördag 24 maj 2014

Ensam hemma

Vad gör ni om ni är ensamma hemma en veckoslutskväll? Eller är ni sådana som inte klarar av att vara ensamma? Jag är oftast ungefär ena av två veckoslutskvällar ensam, eller naja kanske inte men ändå rätt ofta, men inte så ofta att jag inte har ett liv. Nej men det är helt skönt, utom då jag börjar fundera på om mina vänner verkligen behöver mig eller om de har roligare om jag ligger hemma men det är en helt annan sak.  Jag har i alla fall det jag nästan alltid gör när jag är ensam hemma. Jag brukar ta något litet gott ätbart, idag till exempel hade jag kvar lite chips från vår piknick igår och så gjorde jag en egen dip, visste ni förresten att man kan göra dipp av naturell yoghurt? Inte jag heller, men nu vet jag! Sedan brukar jag placera mig i min säng och kolla på en bra serie eller en film. Riktigt mysigt, och jag måste verkligen få göra sådant ibland.

Jag tror jag försöker fotografera en sminkning här, mins inte till vad

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar