fredag 16 maj 2014

Jag bli TV-kändis!

Kan ni fatta vad som har hänt!? Jag har kommit med i ett TV-program! Programmet heter Meritutkijamestari och är en tävling där gymnasier tävlar mot varandra. Tre personers lag och jag är en person i Lärkans lag! Tävlingen och infilmningen kommer att ske i början av juli och ja, desto mer vet jag inte än att det handlar om marinbiologi och vilka andra som är i mitt lag. Och kan ni gissa vem som är programledare? Självaste Pata Degerman! Äventyraren, den tuffaste, coolaste och helt underbara Pata Degerman. Blev så himla glad, skickade in min sökvideo i allra sista stunden, den är filmad med Vives telefon på Lärkans trappa där en massa bilar åkte förbi och allt, ändå kom jag med. Så tufft!


Ja sade jag det redan? Allt detta händer på Tvärminne Zoologiska Station, alldeles vid vår stuga, ett så fint ställe!
<3 : Madde

2 kommentarer:

  1. Such grammar so title a bit "mette berg-style"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorry I forgot an r but in your comment you forgot an important h! :)

      Radera