söndag 11 maj 2014

Kvällen

Och sedan har vi kommit fram till vad vi gjorde igår kväll då vi firade att jag blivit myndig. Först var vi ute och åt med Juntti. Ett sjukt trevligt ställe, sjukt god mat och allt sådant. Deras tvåpersoners bord var dessutom vid en öppen spis så det var riktigt romantiskt. Sedan gick vi ut och mötte upp Kumppis, Kyllis, Rasse och Vive. Vi var på Ølhus Stockholm, Shot Bar och en som vi inte visste men vi såg att Eurovisionen visades där så vi steg in. Vi hade en väldigt rolig kväll, alla portvakter (heter det så till barer?) sade grattis åt mig då de såg vilket datum det stod på mitt pass.

Enda bilden från kvällen, bara ett tips, beställ inte en söt shot. Det ser asigt ut, jag vet inte alls vad den smakade eftersom jag bara tänkte på att jag måste svälja de där äckliga trådarna av grädde så fort som möjligt. 

En av de bästa kvällarna <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar