tisdag 4 juni 2013

Ska inskaffas

Nu vet jag vad jag ska skaffa! Ett sådanhänt myggnät för en hängmatta. Nu när jag har en superfin dubble size hängmatta som dessutom har vårt kårmärke på måste jag ju kunna sova i den. Men sova med myggor? Nej tack, det ska jag inte.

//Nyt tiedän mitä aion hankkia! Tälläisen hyttysverkon riippumatolle. Nyt kun minulla on hieno dubble siza riippumatto missä sen lisäksi on meidä lippukunnan merkki minunhan pitää nukkua siinä joskus. Mutta nukkua hyttysien kanssa? Ei kiitos, sitä en aio tehdä.//

Vet ni vad? Efter att jag skaffat denna behöver jag bara få fram en presso så ser min ena plan ut att kunna fullbordas riktigt bra...

//Tettekö mitä? Sen jälkeen että olen hankkinut tämän pitää vain saada presso ja siiten suunnitelmani näyttää toteuttuvan ihan hyvin...//
Ticket to the moon har överlägset bästa hängmattorna <3 : Madde

2 kommentarer: