tisdag 25 juni 2013

Normal rytm eller?

Bilderna är från Arvskärsseglatsen (fick igår lite bilder som jag inte själv fotat)

Nu har jag sovit en ordentlig natt i min egna säng på jag vet inte hur länge. Såå skönt, och härligt att vakna till att höra vattendropparna slå mot fönsterbrädet av metall genom det öppna fönstret. Det är sommar mina vänner. Och vet ni jag som inte skulle göra något denna sommar, kolla in detta:

  • 28-30.6 Segla
  • 1-11.7 Sottunga
  • 12-14.7 Seglats till Tallin
  • 5 dagar inget
  • 20-29.7 Scoutläger
Och planerna efter det i två veckor är lite oklara men kanske finns där en kräftskiva inne. Men det är kul och jag njuter redan av sommaren. Hoppas bara den räcker till att på riktigt få mig avslappnad så att jag kan ta itu med stressen på hösten.

//Nyt olen nukkunut kunnon yön omassa sängyssäni pitkästä aikaa. Niin ihanaa, ja on mukavaa härätä siihen että kuulee vesipisarat jotka lyö ikkunalaudan metalliin auki olevan ikkunan läpi. Tämä on kesä ystävät. Ja minullahan ei ollut mitään tekemistä tällä kesällä, katsokaa tätä:
  • 28-30.6 Purjehtimassa
  • 1-11.7 Sottunga
  • 12-14.7 Purjehdus Tallinaan
  • 5v päivää ei mitään
  • 20-29.7 Partioleiri
Ja sit näillä kahdella viikolla tämän jälkeen minulla ei ole viellä suunnitelmia mutta ehkä yksi rapujuhla. Mutta on hauskaa ja nautin kesästä. Toivottavsti se on tarpeeksi pitkä rentoutumista varten joten voin syksyllä keskittyä stressiin.//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar