tisdag 25 juni 2013

Min kalender

Nu finns det en ny sak här på bloggen. Jag har nämligen en bloggkalender! Ni hittar den lägst ner på sidan under alla inlägg som visas på samma sida. Jag vet inte hur det fungerar, och den sedan byter vecka då veckan byts eller hur det är. Men om jag måste ändra den själv varje vecka tror jag nog att jag tar bort den, men jag testar den nu i alla fall en stund. I den kan ni se vad jag gör i stora dra, som till exempel om jag är och seglar eller borta någonstans så att det kan leda till bloggpaus. Jag skulle villa ha den på sidan men den är så pass stor att jag skulle måsta göra sidofältet så brett att det inte alls skulle se snyggt ut så den finns nu där nere. Kolla och kommentera vad ni tycker om den.


//Nyt on uusi asia blogissani. Minulla on nimittäin blogikalenteri! Löydätte sen alimpana sivulla kaikkien yhdellä sivulla näkyvien postauksien alla. EN tiedä miten se toimii, jos se automaattisesti vaihtaa viikkoa kun viikko vaihtuu. Mutta jos joudun itse aina vaihtamaan niin luulen että otan sen pois, mutta kokeilen nyt ainakin vähän aikaa. Siinä voitte nähdä suurin piirtein mitä teen, esimerkiksi jos olen purjehtimassa tai poissa jossain niin että se voi johtaa blogitaukoon. Haluaisin pitää sitä siellä blogin sivussa mutta se on niin iso että minun pitäisi tehdä siitä sivuosuudesta niin leveä että se näyttäisi tosi tyhmältä joten se on nyt siellä alhaalla. Katsokaa ja kommentoikaa mitä pidätte siitä.//


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar