fredag 7 juni 2013

Blää blää

Min telefons nättid är slut så internet är riktigt trögt, hatar att jag inte kan använda hotspotten ordentligt. Därför dålig bloggning, men sommar sommar. Igår var jag och rida med Ana och idag före skolan med två andra typer. Kul som alltid och red Rocker båda gångerna. Han är en riktigt trevlit typ även om konditionen inte är den bästa och jag tycker så synd om honom när han blir anfådd så lätt. Har en del bilder på kameran men får se när jag lägger upp dem eftersom det nu mest kommer att bli mobilbloggning. 
Alla tre; Rocker, Raffe och Reegel

Idag ska jag och segla, lite pinsamt att de har flyttat tävlingsstarten för min skull så att jag ska hinna från Hangö dit. Oj då men snällt av dem såklart. 
<3 : Madde


2 kommentarer:

  1. Tävlingsseglar du? :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, vi hade bara en liten lektävling med scoutbåtarna och två andra båtar :)

      Radera