onsdag 5 juni 2013

Morning in Hanko

Nu har jag vaknat,  ätit morgonmål och solat en och en halv timme. Det börjar ge resultat jag har fått en liten bikinirand. JESS! Jag ska nu se om jag lyckas ladda ett Gossip Girl avsnitt med telefonen som hotspot, suger verkligen att inte ha ordentligt nät. Som ni märker har det därför varit lite dålig bloggning också, men jag hoppas att ni ändå vill kolla in och läsa det jag har srivit. Kanske det är så att sidvyerna annars också minskar på sommaren, nog märker jag ju själv att jag läser mindre bloggar på sommaren. Man vill hellre vara ute och ha skoj men jag ska ändå blogga och skriva.

Jag vill också ha en egen Coka Cola flaska :( Eller helst en med Princess på, vet någon om det finns, för mitt namn finns inte 

Finlandssvensken på väg och segla
 <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar