måndag 24 juni 2013

På böljan den blå

Idag var jag och skaffade mig ett till poäng. Jag var nämligen och vindsurfa. Bastin kompis har nyligen köpt ett vindsurfbräde och han var snäll och lät mig prova så att jag skulle få ett poäng. Det var väldigt svårt men jätte roligt och en gång hölls jag på den helt jätte länge utan stöd så jag fick till och med ett bra bildbevis. Vattnet var inte ens så kallt, inte ens det som rann in i våtdräkten så det var inte så farligt att gång på gång falla i.

//Tänään olin hankkimassa itselleni vielä yhden pisteen. Olin nimittäin surffailemassa. Bastin kaveri on lähiaikoina ostanut surffilautan ja hän oli tosi kiltti ja sain kokeilla niin että saisin pisteen. Oli erittäin vaikeaa mutta tosi hauskaa ja kerran pysyin sen päällä tosi kauan ilman tukea ja sain sitten siitä hyvän kuvatodisteen. Vesi ei ollut edes niin kylmä, ei edes se joka tuli märkäpuvun sisälle joten ei ollut niin vaatallista pudota veteen koko ajan.//










Jag leder stort! <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar