söndag 2 juni 2013

Sjung om studentens lyckliga dag!

Nu äntligen tillbaka på datorn efter ett och ett halvt dygn med mycket fart. Vill ju såklart visa bilderna från Millis studentdag. Jag är stolt över dig min styvsyster! Jag kommer själv aldrig att kunna prestera lika bra och om jag ens skriver hälften så bra är jag nöjd. Du hade en dag med bara sol och värme och hoppas verkligen att min dag om två år är lika fin!

//Nyt olen vihdoinkin taas tietokoneen ääressä. Haluan tietysti näyttää kuvat Milliksen ylioppilaspäivästä. Olen ylpeä sinusta siskopuolini! En itse tule koskaan tekemään noin hienoja tuloksi ja jos kirjoitan puoliksi niin hyvin kuin sinä olen tyytyväinen. Sinulla oli päivä jossa oli vain aurinkoa ja lämpöä ja toivon että oma päiväni kahden vuoden päästä on yhtä hieno!//
På skolan innan mössan var på huvudet




Kram av rektorn

Och så mössan av grupphandledaren

Systrarna

Paketöppning

Nizi


Klänningen utbytt mot efterfest klänningen

Igo och söta femåriga Fanny

Hela lyckliga familjen

Jag med lilla Fanny

Fanny fotade, hon gillade min kamera och skulle fota allt
 <3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar