måndag 26 november 2012

Saknaden är för stor!

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig vännen! Det här är seriöst mitt livs häst. Jag saknar honom verkligen varje dag och tänker på veckan vi hade... Jag kollar igenom bilderna för att kunna minnas guldstunderna och drömmen kan jag bara inte få att slockna. Drömmen om dig, att en dag få leda in dig i en transport och sedan ta dig med mig. Jag tror ingen påriktigt kan fatta hur mycket jag önskar att den här hästen vore min. Han har det där extra, inte bara lite utan mycket extra. Det är klart att jag älskar Roope och jag älskar GB de båda ligger på delad andra plats på mina favorithästar. Men förra sommaren smög sig den här lurifaxen in på listan och fångade mitt hjärta. Jag har aldrig upplevt något liknande, det sade verkligen klick mellan oss och det gick bara uppåt. Jag får seriöst nästan tårar i ögonen då jag tittar på bilderna och minns... Det ar ett hårt arbete att få den stora busen att lyssna på mig men när jag sedan sista dagen kunde rida en totalkontrollerad hopprunda på hästen som i början av veckan bara farit runt med mig som en pansrvagn var känslan något som bara inte går att beskriva med ord, man måste uppleva det för att kunna förstå.
 Jag skulle göra mycket för att få fortsätta utvecklas med dig och nå ännu större mål och resultat och kunna göra allt möjligt kul med dig. Du är den första hästen jag kännt något så här starkt för, och jag kommer inte att glömma dig. Silverklönten du har galopperat in i mitt hjärta för att stanna där! Älskar dig Tas <3
<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar