lördag 24 november 2012

Extra minne

Jag har inget minne någonstans! Minnet på datorn slut (fastän jag just raderade 500 bilder som jag har kvar på gamla datorn)! Bloggens minne för bilder slut! Känns inte så där överdrivet kul att göra någonting när datorn får fel hela tiden och jag bara kan använda bilder som redan är uppladdade till blogger... Om sex dagar borde jag i alla fall få mera minne till bloggen men skulle verkligen behöva få ordning på datorn, för den är ju så bra annars. Min lilla Mac är inte riktigt frisk nu.

//Minulla ei ole muistia missään! Tietokoneen muisti on loppu (vaikka poistin 500 kuvaa jota minulla on vielä vanhalla koneella)! Blogin kuvamuisti loppu! Ei tunnu niin hauskalta tehdä mitään kun kone saa koko ajan jonkun vian ja voin vain käyttää blogiin kuvia jotka olen jo latanut tänne... Kuuden päivän päästä saan pitäisi saada enemmän muistia blogiin mutta pitäisi oikeasti saada tämä kone toimimaan, koska onhan se muuten tosi hyvä. Pikku Macinni ei ole ihan kunnossa.//


<3 : Madde

1 kommentar:

  1. ZIP... Om det finns något som du inte förstår i guiden jag gjorde så fråga bara :)

    SvaraRadera