tisdag 27 november 2012

New cool and fresh!

Ny design som ti märker, Tack Melina! Var verkligen på tiden! Har inte helt vant mig vid den nya looken, rätta annorlunda, men jag gillar den ändå. Lite mindre prinsessig om man kan säga så men bara för det lever prinsessan kvar i mig ännu :P. Varit på Millis morfars födelsedagskalas idag, god mat! Raderade även en del bilder från Picasa så hoppas det finns tillräkligt med utrymme igen. Har sådan lust att blogga ordentligt nu igen, hoppas bara att det funkar med bilderna för annars är det inget kul att blogga om man inte kan lägga upp nya färska bilder.

//Uusi designi kuten huomaatte, Kiitos Melina! Oli todellakin jo aika! En ole vielä tottunut uuteen ulkonäkyyn, aika toisenlainen, mutta pidän siitä silti. Vähän vähemmän prinsessa näköinen mutta kyllä minun sisälläni on vielä se prinsessa :P. Oltiin Milliksen isoisän synttäreillä tänään, hyvää ruokaa! Poistin vähän kuvia Picasasta joten toivottavasti on tarpeeksi muistia taas. Haluan nyt tosissaan blogata taas kunnolla, mutta ei ole kivaa jos ei voi laittaa uusia ja tuorreita kuvia.//

Murr det gick inte ännu heller! Bara att vänta...
<3 : Madde

6 kommentarer:

  1. Ser inte helt korrekt ut...
    http://imgur.com/Ub6p5

    SvaraRadera
    Svar
    1. Orka punktknulla, melina ha gjort det riktigt fint och jag skulle inte klara av att göra det själv så är bara glad över att någon hjälper mig, men om du är så mycket duktigare kan du ju fixa det åt mig...

      Radera
  2. Sure, vad vill du ha för bakgrund? Vilket format?

    SvaraRadera
  3. Och du behöver inte vara sur på mig, jag har inte gjort dig något :) Var glad istället :)

    SvaraRadera