tisdag 27 november 2012

Chill

Vad sägs om att skolan idag börjar 12:45 och slutar 14:00, och de 75 minutrarna är det skrinning på shemat? Det låter ganska chilligt enligt mig, men det förtjänar jag också efter förra veckans hets. Klarade av finska provet igår, som jag inte läst alltför mycket till, och har nu para psykologi på torsdag. Bestämde mig just för att jag inte orkar fixa mig typ alls, tänker gå osminkad till skolan med myskläder.

//Mitä sanotte jos koulu alkaa 12:45 ja loppuu 14:00, ja ne 75 minuuttia on luistelua? Kuullostaa aika leppoisalta minun mielestäni, mutta olen kyllä sen arvoinen viime viikon jälkeen. Eilen oli suoenkoe ja nyt on jäljellä ainoastaan psykologian koe torstaina. Päätin äsken että en aio laittautua juuri ollenkaan, menen kouluun ilman maéikkiä ja lökärivaatteissa.//

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar