onsdag 7 november 2012

Mjau Grau Purr...

På fredag smäller Halloween badminton turneringen och man får extra poäng om man är utklädd. Och absolut inget illa menat mot de som inte tänker klä ut sig men jag älskar i alla falla att klä ut mig och tycker det skulle vara otroligt tråkigt om man inte skulle göra det. Jag skall då vara katt i år igen (jag vet vad alla tänker, "alla flickor skall alltid vara katt", men jag har all utrustning för det och dessutom är jag en alldeles speciell katt och jag blir ju kallad katt och hittade inte på något annat än det och kanske Eric Saade och i den utstyrseln skulle jag inte kunna spela!).

//Perjantaina on Halloween sulkapallo turnaus ja saa lisäpisteitä jos on pukeutunut johonkin. Ja ei mitään pahaa niille jotka eivät pukeudu mutta itse rakastan sitä ja omasta mielestäni olisi tosi tylsää jos ei olisi pukeutunut johonkin. Olen taas kissa (tiedän mitä kaikki ajattelevat, "kaikki tytöt on aina kissoja", mutta minulla on kaikki tarvikkeet siihen ja sitä paitsi olen ihan erityinen kissa ja minua kutsutaan joskus kissaksi ja en keksinyt muuta kuin se ja ehkä Eric Saade mutta siinä asussa en olisi voinut pelata!)//

Så här såg jag ut förra året på scouternas Halloween grej, blir något liknande i år

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar