tisdag 13 november 2012

Bananutmaningen

Jag vet inte om jag har berättat om mina och Melindas utmaningar men nu gör jag det i alla fall. Vi har gjort utmaningar till varandra, en per vecka och skrivit in dem i varandras kalendrar. Vi gjorde dem samtidigt så ingendera visste hur hemska eller lätta utmaningar den andra gav. Gör man inte utmaningan måste man köpa en godispåse till den andra. Min veckans utmaning var idag och den var att äta fyra bananer under denna dag. Bevis måste alltid fixas på att man har gjort utmaningarna så här är mitt bevis till denna utmaning!

//En tiedä jos olen kertonut Melindan ja minun haasteista mutte kerron siitä nyt. Olemme tehneet haasteita toisillemme, yksi per viikko ja kirjoittanut ne tosen kalenteriin. Tehtii ne samaan aikaan joten kukaan ei tiennyt miten pahoja tai helppoja haasteita toinen teki. Jos ei tee haastetta pitää ostaa toiselle karkkipussi. Minun tämän viikon haaste oli tänään ja minun piti syödä neljä banaania tämän päivän aikana. Todisteita pitää aina olla ja tässä on minun todiste tästä haasteesta!//

P.S jag får antagligen en godispåse, Melinda vill inte ha onepice dag...

<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar