fredag 16 november 2012

Ingen dans på rosor

Livet är inte alltid en dans på rosor, det kan alla säkert hålla med om. Det finns uppförsbackar och nerförsbackar och just nu befinner jag mig faktiskt rätt långt nere i en svacka. Det känns tungt och som om det inte finns tillräkligt med krafter för att orka med allt. Jag orkar inte plugga, inte vara glad och knappt fara till stallet. Men det ända sättet att klara mig igenom detta nu är att ta vara på de små ljuspunkterna i tunneln. Som en lyckad ridlektion igår, världens bästa kompis som alltid finns där, en mjuk mule, tillhörande sköthästen, som letar efter godis i min ficka eller en förläggning som börjar imorgon med världens bästa typer. Kanske inte orkar blogga lika mycket just på grund av detta men jag gilar verkligen att skriva blogg så även det ger ett litet ljus så kommer inte vara alldeles tyst, hittar jag bara något att skriva så skriver jag.


<3 : Madde

4 kommentarer:

  1. ojojjoj, nå hoppas de blii bättre! Här kommer iaf en challenge ti dig av mig, gör den när du feelar & hinner! CHALLEEEEEEENGE :: http://morsgrisen.myshowroom.se/?p=3607

    SvaraRadera
  2. Imorgon ska du nog få danssa ;)

    J

    SvaraRadera
  3. Imon ska du nog få danssa ;)

    SvaraRadera
  4. Kämpa på Mette! Jag vet att du klarar de serruu :D

    SvaraRadera