lördag 10 november 2012

Kissekatten är dålig förlorare!

Jag vet att jag är en helt super dålig förlorare (kunde inte skriva världens sämsta då min syster nog är ännu sämre) men jag vet om det och jag stör mig minst lika mycket om inte mer på det än vad andra gör. Men jo, igår... Förlorade mina två första matcher och var efter det så sur och arg och störd att jag bara satt tyst i 15 minuter och jag visste att jag bara inte kan prata med någon nu så jag bara satt där. Som tur vann jag min sista och tredje match, vet inte hur det skulle ha slutat om jag skulle ha förlorat den också. Blev då tredje av fyra i vår pol och fick en slickepinne som pris. Det var bara typ hälften av alla deltagare som hade satsat ordentligt på sin utstyrsel men de som hade gjort det var fina. Det skulle ha varit kul om bästa dräkten skulle ha fått något pris men annars var allt mycket bra ordat och så.

//Tiedän että olen tosi huono häviääjä (en voinnut kirjoittaa maailman huonoin koska siskoni on kyllä vilä huonompi) mutta tiedän sen ja se ärsyttää minua ainakin yhtä paljon jos ei enemmänkin kun muita. Mutta joo eilen... Hävisin kaksi ensimmäistä peliäni ja olin sen jälkeen niin vihainen että menin vain istumaan hiljaa 15 minuutiski ja tiesin että en voi nyt puhua kenellekkään joten istuin vain hiljaa. Onneksi voitin viimeisen ja kolmannen pelini, ei tiedä miten päivä olisi loppunut jos olisin hävinnyt sen kanssa. Tulin sitten kolmanneksi meidän polissa, jossa oli neljä ja sain tikkarin palkinnoksi. Suunnilleen poulet osallistujista oli pukeutunut kunnolla mutta ne jotka oli niin oli hienoja. Olisi ollut hauskaa jos paras puku olisi saannut jonkun palkonnon muttamuuten kaikki oli tosi hyvin järjesltelty ja silleen.//

Ester <3
 Josse <3
Vive <3 världens bästa bitch <3

Vampyren...


Fjantar sig medan jag är sur på andra sidan nätet och håller på att förlora...

Söt <3

Kissen gör sig beredd!

 Acction
Poängräkning
Mjau <3 : Madde

2 kommentarer:

  1. shit va vive e snygg på första bilden av henne! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp d e hon! :) mn min bitch e no allti snygg :P

      Radera