måndag 27 mars 2017

Två tuffa veckor väntar

På fredagen denna vecka har jag en tentamen i IKT, och nästa vecka skriver jag en tent på tisdag och en på fredagen. Ingen av dessa tre är speciellt lätt så jag måste verkligen läsa. Och det skulle ju gå bra om inte det övriga livet också har mycket att erbjuda. För samtidigt måste jag hinna söka sommarjobb, skicka in min slutliga ansökan om utbyte och dessutom har jag en hel del program. Som vanligt vill jag träna en del under veckorna, och på fredag är det genrep som gäller, vilket naturligt betyder premiär på lördagen. Och nästa vecka betyder två föreställningar till. så ska jag hinna med tre dagar jobb under dessa veckor, och kvällarna innebär roligt program, som tyvärr tar en hel del tid. Men varken tutorskifte eller megazone mot rivalerna Statsvett går ju inte att missa. Så jag kommer faktiskt försöka läsa redan nu trots att det är över en vecka till tenten, och så är det bara att hoppas på att ha lite tur med sig. Så roligt program att vänta, men även rätt mycket skola och jobb.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar