onsdag 8 mars 2017

Som att träffa en vän man inte sett på länge...

Vi har kontakt dagligen, och då vi plötsligt inte setts på en och en halv vecka är jag nästan lite nervös för att ta upp det igen. Ska jag dra förklaringssnacket om varför jag inte bloggat? Svaret är enkelt, det har inte funnits tid för det i mitt liv. Jag har inte läst, knappt kollat på YouTube eller haft datorn öppen för annat är jobb och skola. Och jag är väldigt trött nu. Men jag har även väldigt mycket att blogga om så senast efter att jag skrivit tent på fredagen kommer jag att fortsätta som normalt. Har även ett väldigt djupt inlägg jag funderar på, men jag vet faktiskt inte om jag kommer skriva det ännu. Eftersom det kan ses väldigt provocerande och all fokus verkligen måste ligga på hur jag formulerar mig. Men se fram emot inlägg om J-festen, scout FM, jobb och träning. Ha det bra, en pluggdag till och sedan tänker jag ta ledigt och slappna av.


<3 : Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar